Για μία ακόμα φορά απεφεύχθη την τελευταία στιγμή σύγκρουση τρένων και συγκεκριμένα στον σταθμό του Κορινού στην Πιερία.
Το άκρως σοβαρό περιστατικό συνέβη την Δευτέρα (25/11) όταν η αμαξοστοιχία Intercity 57 με περίπου 200 επιβάτες λίγο έλειψε να πέσει πάνω σε συρμό του προαστιακού που έκανε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα.
Ο συρμός του προαστιακού που βρισκόταν στη γραμμή καθόδου υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο σταθμό του Κορινού.
Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει ο 902, στην γραμμή καθόδου βρισκόταν η αμαξοστοιχία Intercity 57 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα χωρίς να έχει ενημερωθεί ο μηχανοδηγός για το γεγονός ότι στην πορεία του ήταν ακινητοποιημένος ο συρμός του προαστιακού.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό του Κορινού ακινητοποιημένος.
Ο μηχανοδηγός του αμαξοστοιχία Intercity 57 επικοινώνησε μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού για να επιβεβαιώσει τη βλάβη και εάν πράγματι ήταν ακινητοποιημένος στην πορεία καθόδου τους.
Αμέσως μετά την ενημέρωση, ο μηχανοδηγός του αμαξοστοιχία Intercity 57 μπόρεσε να ακινητοποιήσει την αμαξοστοιχία πριν συμβούν τα χειρότερα.
Να σημειωθεί ότι για το νέο επικίνδυνο συμβάν δεν υπήρξε ενημέρωση ούτε από τη Hellenic Train αλλά και ούτε από τον ΟΣΕ.
Υπενθυμίζεται ότι την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου είχε συμβεί επίσης ένα άκρως επικίνδυνο περιστατικό όταν συρμός του προαστιακού μπήκε στη γραμμή του μετρό. Ο μηχανοδηγός του προαστιακού που έλαβε εντολή να μπει στη γραμμή του μετρό αντιλήφθηκε το λάθος και επιχείρησε μάταια να επικοινωνήσει μέσω ασυρμάτου με τον σταθμάρχη. Καθώς δεν έπαιρνε απάντηση από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), μπήκε τελικά στη λάθος γραμμή αλλά προχώρησε με πολύ αργή ταχύτητα μέχρι να γίνει αντιληπτή η εσφαλμένη πορεία από την τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και μόνο τότε απάντησε ο ρυθμιστής του ΟΣΕ. Μάλιστα, του ζητήθηκε να κάνει οπισθοπορεία για 300 μέτρα.